North American International Auto Show Detroit
Niekedy sa dobre mienený úmysel minie svojmu cieľu.
Rozhodnutie vedenia automobilky SAAB nerozhadzovať bezmyšlienkovite financie a zamerať sa na čo najpriamejšie oslovenie potencionálnych zákazníkov je určite chvályhodné. V tomto duchu postupovala aj agentúra zodpovedná za účasť firmy na prvom tohtoročnom významnom autosalóne konanom v Mekke amerického automobilizmu Detroite. Zorganizovala expozíciu na strategickom mieste a to priamo pred vchodom do Cobo Centra.
Niekedy sa dobre mienený úmysel minie svojmu cieľu.
Rozhodnutie vedenia automobilky SAAB nerozhadzovať bezmyšlienkovite financie a zamerať sa na čo najpriamejšie oslovenie potencionálnych zákazníkov je určite chvályhodné. V tomto duchu postupovala aj agentúra zodpovedná za účasť firmy na prvom tohtoročnom významnom autosalóne konanom v Mekke amerického automobilizmu Detroite. Zorganizovala expozíciu na strategickom mieste a to priamo pred vchodom do Cobo Centra.
Netušila však, že Mercedes-Benz upevní obrovský plagát svojho krikľavo červeného modelu SL priamo na hotelovú fasádu vedľa expozície saabu, čím výrazne zatienil pod ním stojaceho vystavovateľa. A tak sa natíska otázka, ako je možné, že profesionálna agentúra zanedbá taký dôležitý aspekt ako je najbližšie okolie budúcej expozície svojho principála. V opačnom prípade by sa na inkriminovanom mieste hrdo vynímal najnovší súčasný model 9-4X a expozícia značky by nabrala diametrálne iný rozmer. A celkom na záver, polemizovať o významnosti amerického trhu pre SAAB by asi nebolo zmysluplné.
Autor: J35
Autor: J35