pondelok, 25.november 2024
ÚvodVšeobecnéBezpečnosť na pokračovanie.

Bezpečnosť na pokračovanie.

-

SAAB bol vždy už tradične najbezpečnejším autom svojej dekády. Či už hovoríme o modeli 99, 900, alebo 9000, povinnosť vyrobiť bezpečné auto bola vždy hlboko zakorenená v DNA značky.
Posledná generácia SAAB 9-5 nie je výnimkou. Pri svojom uvedení na trh získal výborné hodnotenie v crash testoch Euro NCAP. Ako bezpečný je tento veľký Švéd sa presvedčil 65 ročný šofér z Rakúska. Na diaľnici A1 neubrzdil svoj SAAB V6 2.8T XWD model 2011 a zapichol sa pod kamiónový náves. Auto i šofér zostali v celku. Nehoda ako táto je skutočnou nočnou morou mnohých šoférov a nekončí sa dobre. Ako vidno z obrázku, karoséria je hodne deformovaná, no splnila svoju misiu. Šofér ju s ľahkým poranením opustil po svojich. Veľkú časť energie účinne pohltili C stĺpiky. Aj pracovníci servisu uznali nevšedné vlastnosti karosérie tohto auta pri tak závažnej nehode.
Zaželajme si, aby sme sa s takýmito real crash test stretávali čo najmenej.
Zdroj: SAAB Planet Com
saab95-aut1-600x337

3 KOMENTÁRE

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno

SAAB bol vždy už tradične najbezpečnejším autom svojej dekády. Či už hovoríme o modeli 99, 900, alebo 9000, povinnosť vyrobiť bezpečné auto bola vždy hlboko zakorenená v DNA značky. Posledná generácia SAAB 9-5 nie je výnimkou. Pri svojom uvedení na trh získal výborné hodnotenie v crash testoch Euro NCAP. Ako bezpečný je tento veľký Švéd sa presvedčil 65 ročný šofér z Rakúska. Na diaľnici A1 neubrzdil svoj SAAB V6 2.8T XWD model 2011 a zapichol sa pod kamiónový náves. Auto i šofér zostali v celku. Nehoda ako táto je skutočnou nočnou morou mnohých šoférov a nekončí sa dobre. Ako vidno z obrázku, karoséria je hodne deformovaná, no splnila svoju misiu. Šofér ju s ľahkým poranením opustil po svojich. Veľkú časť energie účinne pohltili C stĺpiky. Aj pracovníci servisu uznali nevšedné vlastnosti karosérie tohto auta pri tak závažnej nehode. Zaželajme si, aby sme sa s takýmito real crash test stretávali čo najmenej. Zdroj: SAAB Planet Com saab95-aut1-600x337