utorok, 26.november 2024

Je to tu!

-

Tomu hovoríme blesk z jasnej oblohy.
Úprimne sa priznáme, že ani nevieme ako začať tento článok. Máme nutkanie neskromne prízvukovať, že sme to práve my kto prichádza ako prvý s nasledovnými informáciami. Uvedomujúc si však význam toho čo nesporne  ovplyvní postavenie značky SAAB v globálnom meradle, povznesieme sa nad podobné malichernosti. Koniec koncom čitateľ, ktorý bude márne surfovať po stránkach Bloomberg, Reuters alebo SAABSUNITED si urobí záver sám.
Poďme ale k meritu veci samotnej.  Je nám ľúto, že zatiaľ nemôžeme konkretizovať svoje zdroje, ale veríme, že onedlho získame súhlas aj na to. Zatiaľ len naznačíme, že ide o pracovníka stredného manažmentu Qingdao Municipal Government Commitee, ktorý má nadštandardné vzťahy s členom nášho klubu. Uvedený pracovník má na starosti dopravnú infraštruktúru v celej provincii Shangdong, ktorej je Qingdao hlavným centrom. Ako iste viete, Qingdao Municipal Government je 20% akcionárom vo firme NEVS. Prvých 200 vozidiel SAAB 9-3 z nedávno spustenej výroby je určených práve pre vládne  účely metropoly provincie Shangdong.  Ako sme sa však dozvedeli, ani 200 ks spaľovacích deväťtrojek ani ich pripravovaný elektrický variant nie je  hlavným cieľom skupiny NEVS.
NEVS vybral pre svoj projekt to najlepšie čo bolo v rámci rozumného budgetu k dispozícii a umne ukryl nové vývojové centrum do rozvinutého, ale pre vonkajší svet málo dostupného severočínskeho Harbinu. Zloženie tímu sa nám samozrejme nepodarilo odhaliť. Vieme však, že tento krát dostane SAAB slušivý outfit od skutočného majstra dizajnu. Nie je ním nikto menší ako turínska Carrozzeria Torino. Nový SAAB má byť nielenže nadčasový, ale hlavne plný odkazov na svoju viac ako 60 ročnú históriu. Koncept auta je údajne v takom pokročilom štádiu, že ho automobilka plánuje predstaviť na jesennom parížskom autosalóne. O technickom základe nevieme zatiaľ absolútne nič a preto ani nehodláme o ňom špekulovať.
A teraz to najhlavnejšie pre našich čitateľov. Prvé snímky tohto konceptu budú uvoľnené pre interné účely 14.4.2014. No vďaka nášmu prepojeniu na QMGC máme prísľub obdržať prvú neoficiálnu fotografiu už 7.4.2014, teda o týždeň skôr, ako sa pravdepodobne ocitne na portáloch svetových agentúr. A tak nám držte palce, aby sme si toto malé prvenstvo zaknihovali.
Začína sa odpočítavanie: T-4
Predchádzajúci článok
Ďalší článok

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno

Tomu hovoríme blesk z jasnej oblohy.
Úprimne sa priznáme, že ani nevieme ako začať tento článok. Máme nutkanie neskromne prízvukovať, že sme to práve my kto prichádza ako prvý s nasledovnými informáciami. Uvedomujúc si však význam toho čo nesporne  ovplyvní postavenie značky SAAB v globálnom meradle, povznesieme sa nad podobné malichernosti. Koniec koncom čitateľ, ktorý bude márne surfovať po stránkach Bloomberg, Reuters alebo SAABSUNITED si urobí záver sám. Poďme ale k meritu veci samotnej.  Je nám ľúto, že zatiaľ nemôžeme konkretizovať svoje zdroje, ale veríme, že onedlho získame súhlas aj na to. Zatiaľ len naznačíme, že ide o pracovníka stredného manažmentu Qingdao Municipal Government Commitee, ktorý má nadštandardné vzťahy s členom nášho klubu. Uvedený pracovník má na starosti dopravnú infraštruktúru v celej provincii Shangdong, ktorej je Qingdao hlavným centrom. Ako iste viete, Qingdao Municipal Government je 20% akcionárom vo firme NEVS. Prvých 200 vozidiel SAAB 9-3 z nedávno spustenej výroby je určených práve pre vládne  účely metropoly provincie Shangdong.  Ako sme sa však dozvedeli, ani 200 ks spaľovacích deväťtrojek ani ich pripravovaný elektrický variant nie je  hlavným cieľom skupiny NEVS. NEVS vybral pre svoj projekt to najlepšie čo bolo v rámci rozumného budgetu k dispozícii a umne ukryl nové vývojové centrum do rozvinutého, ale pre vonkajší svet málo dostupného severočínskeho Harbinu. Zloženie tímu sa nám samozrejme nepodarilo odhaliť. Vieme však, že tento krát dostane SAAB slušivý outfit od skutočného majstra dizajnu. Nie je ním nikto menší ako turínska Carrozzeria Torino. Nový SAAB má byť nielenže nadčasový, ale hlavne plný odkazov na svoju viac ako 60 ročnú históriu. Koncept auta je údajne v takom pokročilom štádiu, že ho automobilka plánuje predstaviť na jesennom parížskom autosalóne. O technickom základe nevieme zatiaľ absolútne nič a preto ani nehodláme o ňom špekulovať. A teraz to najhlavnejšie pre našich čitateľov. Prvé snímky tohto konceptu budú uvoľnené pre interné účely 14.4.2014. No vďaka nášmu prepojeniu na QMGC máme prísľub obdržať prvú neoficiálnu fotografiu už 7.4.2014, teda o týždeň skôr, ako sa pravdepodobne ocitne na portáloch svetových agentúr. A tak nám držte palce, aby sme si toto malé prvenstvo zaknihovali. Začína sa odpočítavanie: T-4