streda, 30.október 2024
ÚvodVšeobecnéNová odbytová štruktúra

Nová odbytová štruktúra

-

1.februára 2011 SAAB oznámil, že z dôvodu posilnenia predaja mení svoju globálnu odbytovú štruktúru. Od tohto dátumu sa predaj vozidiel  rozdeľuje  na 4 regióny: americký, škandinávsky, európsky a posledným je ázijsko-pacifický, Stredný východ a Afrika.
Riaditelia jednotlivých regiónov budú pôsobiť v sídle spoločnosti v Trollhättane a budú zodpovední za rozvoj trhu, predaj a popredajné služby.  Budú priamo podliehať výkonnému riaditeľovi pre globálny predaj Matthiasovi Seidlovi. „Táto nová štruktúra vytvorí priame spojenie jednotlivých trhov s centrálou v Trollhättane a prinesie pružnejšiu komunikáciu a efektívnejšie rozhodovanie,“ vyhlásil M.Seidl.
Na jednotlivé posty boli menovaní:
Americký región – Alan Ludwell
Škandinávsky región – Magnus Hansson
Európsky región – Jonathan Nash
Posledný post zatiaľ nie je obsadený
SAAB predal v minulom roku 31 696 áut. Plán na rok 2011 predstavuje 80 000 ks a v prelomovom roku 2012 sa má na svete minúť 120 000 áut značky SAAB.
Autor: Rick Kranz
Preklad: Tomáš
Komentár:
Z mojej dlhoročnej obchodnej praxe môžem smelo tvrdiť, že umiestnenie priamych riadiacich pracovníkov mimo teritória ich pôsobenia je prinajmenšom akt veľmi nešťastný. Neviem si predstaviť dôležitejší aspekt práce človeka zodpovedného za predaj ako je jeho sústavný kontakt so špecifikami daného trhu. Informačný tok výroba-trh je podstatne jednoduchší ako jeho spätná väzba. Osobne si myslím, že aktuálnym problémom nie je odbytová štruktúra, ale nedostatok finančných zdrojov a tým samozrejme aj produktov.
Autor komentáru: J35
1.februára 2011 SAAB oznámil, že z dôvodu posilnenia predaja mení svoju globálnu odbytovú štruktúru. Od tohto dátumu sa predaj vozidiel  rozdeľuje  na 4 regióny: americký, škandinávsky, európsky a posledným je ázijsko-pacifický, Stredný východ a Afrika.
Riaditelia jednotlivých regiónov budú pôsobiť v sídle spoločnosti v Trollhättane a budú zodpovední za rozvoj trhu, predaj a popredajné služby.  Budú priamo podliehať výkonnému riaditeľovi pre globálny predaj Matthiasovi Seidlovi. „Táto nová štruktúra vytvorí priame spojenie jednotlivých trhov s centrálou v Trollhättane a prinesie pružnejšiu komunikáciu a efektívnejšie rozhodovanie,“ vyhlásil M.Seidl. Na jednotlivé posty boli menovaní: Americký región – Alan Ludwell Škandinávsky región – Magnus Hansson Európsky región – Jonathan Nash Posledný post zatiaľ nie je obsadený SAAB predal v minulom roku 31 696 áut. Plán na rok 2011 predstavuje 80 000 ks a v prelomovom roku 2012 sa má na svete minúť 120 000 áut značky SAAB. Autor: Rick Kranz Preklad: Tomáš Komentár: Z mojej dlhoročnej obchodnej praxe môžem smelo tvrdiť, že umiestnenie priamych riadiacich pracovníkov mimo teritória ich pôsobenia je prinajmenšom akt veľmi nešťastný. Neviem si predstaviť dôležitejší aspekt práce človeka zodpovedného za predaj ako je jeho sústavný kontakt so špecifikami daného trhu. Informačný tok výroba-trh je podstatne jednoduchší ako jeho spätná väzba. Osobne si myslím, že aktuálnym problémom nie je odbytová štruktúra, ale nedostatok finančných zdrojov a tým samozrejme aj produktov. Autor komentáru: J35