pondelok, 30.november 2020
Úvod Všeobecné Ochrana pred veriteľmi?

Ochrana pred veriteľmi?

-

Podľa švédskeho rozhlasu, ktorý citoval nemenovaný zdroj, pripravuje automobilka  žiadosť na ochranu pred veriteľmi.
Ako sme už publikovali, 16.8.2011 uplynul posledný termín splatnosti pohľadávky 620.000,-EUR a deň na to začala inkasná agentúra /DEA/ proces jej vymáhania. To spočíva v odstavovaní majetku dlžníka, ktoré môže viesť k bankrotu spoločnosti. Napriek tomu sa tento týždeň objavili optimistické nálady vo vedení firmy. Tie plynú z údajného posunu v procese získavania krátkodobého financovania. To by malo odvrátiť hrozbu bankrotu a preklenúť obdobie do finálneho schválenia čínskych investícií. Komplexné schválenie vstupu firiem Pang Da Trade Automobile a Zhejiang Youngman Lotus Automobile do švédskej automobilky sa očakáva najskôr v mesiaci október. To však môže byť príliš neskoro.V poslednom čase nezvyčajne málo prezentujúci sa Victor Muller naznačil spôsob ako toto obdobie prečkať. „Naše aktivity smerujú k riešeniu problému. Pokiaľ však inkasná agentúra začne konať, budeme sa brániť“, povedal veľavravne CEO SAAB Automobile AB.
SAAB sa v ochrane pred veriteľmi ocitol už v roku 2009 ako dôsledok reštrukturalizácie GM.„Zachrániť SAAB je práca pre Herkulesa“, poznamenal Lars Holmquist, CEO europskej asociácie dodávateľov pre automobilový priemysel CLEPA so sídlom v Belgicku. Podľa neho evidujú dodávatelia SAABu neuhradených cca 100 mil.EUR. Naviac švédsky proces bankrotu známy ako „rekonštrukcia“ môže tvoriť výraznú prekážku v ochrane proti veriteľom. Ohrozená firma musí súd presvedčiť, že jeho reštrukturalizácia má pevné základy a reálnu šancu na úspech. A k tomu sú potrebné financie.
Autor: J35
Podľa švédskeho rozhlasu, ktorý citoval nemenovaný zdroj, pripravuje automobilka  žiadosť na ochranu pred veriteľmi.
Ako sme už publikovali, 16.8.2011 uplynul posledný termín splatnosti pohľadávky 620.000,-EUR a deň na to začala inkasná agentúra /DEA/ proces jej vymáhania. To spočíva v odstavovaní majetku dlžníka, ktoré môže viesť k bankrotu spoločnosti. Napriek tomu sa tento týždeň objavili optimistické nálady vo vedení firmy. Tie plynú z údajného posunu v procese získavania krátkodobého financovania. To by malo odvrátiť hrozbu bankrotu a preklenúť obdobie do finálneho schválenia čínskych investícií. Komplexné schválenie vstupu firiem Pang Da Trade Automobile a Zhejiang Youngman Lotus Automobile do švédskej automobilky sa očakáva najskôr v mesiaci október. To však môže byť príliš neskoro.V poslednom čase nezvyčajne málo prezentujúci sa Victor Muller naznačil spôsob ako toto obdobie prečkať. „Naše aktivity smerujú k riešeniu problému. Pokiaľ však inkasná agentúra začne konať, budeme sa brániť“, povedal veľavravne CEO SAAB Automobile AB.
SAAB sa v ochrane pred veriteľmi ocitol už v roku 2009 ako dôsledok reštrukturalizácie GM.„Zachrániť SAAB je práca pre Herkulesa“, poznamenal Lars Holmquist, CEO europskej asociácie dodávateľov pre automobilový priemysel CLEPA so sídlom v Belgicku. Podľa neho evidujú dodávatelia SAABu neuhradených cca 100 mil.EUR. Naviac švédsky proces bankrotu známy ako „rekonštrukcia“ môže tvoriť výraznú prekážku v ochrane proti veriteľom. Ohrozená firma musí súd presvedčiť, že jeho reštrukturalizácia má pevné základy a reálnu šancu na úspech. A k tomu sú potrebné financie.
Autor: J35